Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2009

Σκέψεις


Αυτό που θα ακολουθήσει είναι ανόητες σκέψεις ενός ανόητου έφηβου γιαυτό λοιπόν μην τις πάρετε στα σοβαρά


Βλέπω τριγύρω μου άτομα που νιώθουν ή μάλλον πιστεύουν ότι ένα ψέμα θα γλυκάνει τον άνθρωπο που έχουν κοντά τους και ότι όλα θα είναι μέλι γάλα μετά από το αυτό...Πιστεύουν ότι έτσι θα τελειώσουν όλα εκεί και δεν θα έχει παραπέρα....

Αναρωτιέμαι...αυτά τα άτομα έχουν βάλει το εαυτό τους στην θέση του άλλου να δούνε πόσο χαρούμενος/η είναι όταν μάθουν τι πραγματικά συμβαίνει?Όταν πέσουν οι μάσκες και φανερωθεί το πρόσωπο αλλοιωμένο από τα ψέματα?

Το ψέμα δεν είναι επιλογή....είναι μονόδρομος....
Όταν διαβείς το κατώφλι του μια φορά δεν έχει επιστροφή....

Και θα μου πείτε με το δίκιο σας....Όπα ρε συ δεν λες ψέματα?
Και σας απαντώ...Έχω μάθει να σέβομαι και να εκτιμώ τον άνθρωπο που είναι δίπλα μου και θα συνεχίσω να του εμπιστεύομαι όλες τις αλήθειες του εαυτού μου...Αυτός είμαι γω....


1 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Nicole είπε...

δυστυχώς οι άνθρωποι δεν αλλάζουν..
αλλά κάποιοι από αυτούς ξεχωρίζουν γιατί δεν είναι κοινοί με τους άλλους
είναι αυτοί δεν σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους

16 Αυγούστου 2010 στις 5:59 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα