Πέμπτη 23 Ιουλίου 2009

Μαζί....και χώρια σου


Σ'αγαπώ, είμουν μαζί σου εκεί...
στην αγγαλία σου και δωσμενη
μεχρι τα σωθηκα στα ονειρα σου
σε ένοιωσα σε είχα... μα μετα τι?
σε έχασα? μπορει
αλλα ποτε δεν σε ξέχασα.
















Είσαι το ''δεν πρέπει είσαι η γνώση μου
Είσαι ο,τι πότε μου μου απαγορευσαν
και όμως σε γεύτικα....σαν το μήλο εκεινο
το πρώτο το απαγορευμένο














Και τώρα? μόνη μου? στην άκρη του καιρού.... σαν μαχαίρι στα σπλάχνα ενος πουλιου μαυρου πονεμένου... με ξέχασες στ 'αληθεια?
Να σε περιμένω?
Να φύγω???


Θέλω σήμερα πιο πολυ απο κάθε άλλη μέρα να ξεφύγω...






Γ.Σ.




























3 σχόλια:

Ο χρήστης Blogger Μαρια Νικολαου είπε...

Να σε περιμένω; Να φύγω;
Ποιος θα μου απαντήσει αραγε...
Να ξερες ποσο πολυ μου ταιριαξε αυτο...


Καλη σου μερα
Να σαι καλα

30 Ιουλίου 2009 στις 11:18 μ.μ.  
Ο χρήστης Blogger sykaki είπε...

μαρια μου, ειναι απορια αυτο μεγαλη να περιμενω η να φύγω?
Δυσκολο στ'αλήθεια......
καλη σου μέρα
με αγαπη και παραμυθενια φιλια
Sykaki

31 Ιουλίου 2009 στις 7:19 π.μ.  
Ο χρήστης Blogger jacki είπε...

Σαν όνειρο σ' αγάπησα
και πως να σε ξεχάσω.
Ποτέ μου δε σ' απόκτησα
ποτέ δε θα σε χάσω.

Καλημέρα.

25 Αυγούστου 2009 στις 2:21 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα